Останні новини та запрошення до нового вебсайту


Постійні відвідувачі вже мабуть помітили, що я перестала оновлювати цей блог. Багато що змінилося (розлучення, переїзд) в моєму особистому житті, але ще більше - в професійному.
За останні 4 роки я перестала працювати із початківцями і на новому вебсайті ви не знайдете матеріалів для початківців. 
Я, як і раніше, продовжую працювати з дорослими, але тепер - іще більш сфокусовано - на ефективному поповненні словникового запасу, роботі з контекстом (серіали, подкасти та інтернет-статті) та розвитку навичок діалогу. Якщо вас все це цікавить - завітайте на новий вебсайт, подивіться, які там є статті та безкоштовні ресурси.
 
Мій новий вебсайт знаходиться за адресою www.tetianabilokin.com


Якщо вам сподобаються мої дописи, можете підписатися на оновлення по пошті: там я анонсую нові дописи, але здебільшого пишу і про інші речі, повязані із удосконаленням англійської, спілкуваннями, своїм життям тощо. Там я також анонсую свої нові (і часто - акційні) пропозиції та безкоштовні заходи (вебінари, англомовні посиденьки тощо)


Листи - англомовні, і будуть зрозумілими тим, хто має рівень Pre-Intermediate (хоча б у пасиві).

Також про свою діяльність та життя я пишу в Instagram та на Facebook - завітайте, буду рада з вами поспілкуватися.


Корисні посилання:

Мій новий вебсайт
Про мене
Отримувати оновлення на пошту
Записатися на безкоштовну консультацію
Перевірити свій рівень англійської
Я на Інстаграм
I hope to see you soon, guys 😉

Популярні публікації